روش های از بین بردن لانه سوسک های آلمانی

یکی از بهترین راه ها برای حذف سوسک حمام به ویژه سوسک آلمانی از بین بردن شرایط مورد پسند سوسک ها است. سوسک ها به دنبال محیط گرم و مرطوب هستند که بتوانند مواد غذایی مورد نیاز خود را نیز تامین کنند. این شرایط در نهایت منجر به تجمع سوسک ها در یک مکان مشخص می شود که می توان آن را به نام لانه سوسک ها عنوان کرد. در این میان از بین بردن لانه سوسک های آلمانی از دیگر سوسک ها سختت تر است. بنابراین با حذف این شرایط از وجود سوسک ها می توان پیشگیری کرد. در صورت افزایش آن­ها بهتر است با مشاوران متخصص و حرفه ایی تماس گرفت.

چطور از شر لانه یک سوسک حمام خلاص شویم؟

لانه سوسک آلمانی

سوسک های آلمانی از گونه هایی هستند که معمولا در مناطق مسکونی به ویژه خانه ها پیدا می ­شوند. متاسفانه، همچنین سوسک های آلمانی بسیار سریع­تر و بیشتر از سوسک های دیگر تولید مثل می کنند. بنابراین به طور نرمال صدها سوسک در عرض چند ماه به هزاران سوسک تبدیل می شود.

لانه سوسک آلمانی در نزدیکی محل آماده سازی غذا

لانه سوسک های آلمانی معمولا در نزدیکی محل آماده سازی غذا یافت می شود. ولی این بدان معنا نیست که بقیه قسمت های خانه از دست آن­ها در امان است. به طور مثال در اتاق خواب­ها در میان انبوهی از لباس یا کفش ممکن است لانه ی خود را بسازند. لانه سوسک آلمانی به طور معمول در میان لوازم خانگی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و کابینت است. در واقع سوسک ها به مکان های گرم و مرطوب علاقمند هستند؛ خصوصا اگر از دید انسان ها پنهان بمانند.

 چطور از شر لانه سوسک خلاص شویم؟

تمیز تر از همیشه

در بیشتر موارد، از بین بردن چند سوسک نسبتا راحت است البته تا زمانی که نشانه ایی از وجود یک لانه در نزدیکی ها نباشد و قبل از اینکه شرایط از کنترل خارج شود، برای از بین بردن آن­ها کاری انجام دهید. سپس برای از میان بردن لانه سوسک های آلمانی باید آشپزخانه و حمام را به گونه ایی تمیز کنید تا هیچ گونه مواد غذایی و ضایعاتی وجود نداشته باشد تا مطمئن شوید سایر سوسک ها به آنجا باز نمی گردند.

از افراد متخصص کمک بگیرید

اگر تعداد سوسک های زیادی را مشاهده کردید، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. احتمالا نیاز دارید که با تجهیزات شیمیایی آن­ها را کنترل کنید. هرچقدر تعدادشان بیشتر باشد، میزان بیشتر و قوی­تری از سموم شیمیایی برای از بین بردنشان نیاز دارید. یک برنامه کنترل آفات حرفه ای، درکنار تمیز نگه داشتن محیط به صورت دقیق، معمولا برای جلوگیری از هجوم مجدد سوسک ها مناسب است.

از ورود سوسک به خانه پیشگیری کنید

بقیه اقدامات پیشگیری شامل محدود کردن نقاط و محل هایی است که احتمال دارد سوسک ها آن­جا پنهان شوند. که می تواند شامل تمیز کردن تهویه ها و برداشتن بقایای گیاهان در محیط باشد. اقدام دیگر می­تواند استفاده از ژل های طعمه باشد که سوسک ها آن را یک منبع غذایی می بینند. هنگامی که سوسک طعمه را با خود به لانه می برد تا با سوسک های دیگر تقسیم کند، هر گروهی از سوسک ها که در آن لانه هستند از بین می روند.

از مهمترین اقدامات پیشگیری از ورود سوسک تمیز کردن تهویه است

سوسک ها غیر بهداشتی هستند. آنها حامل باکتری هایی هستند که اگر بر روی ماده غذایی باقی بمانند؛ باعث ایجاد بیماری می شوند. همچنین دارای عامل آلرژی زا هستند و می توانند باعث ایجاد حملات آسم در افراد شوند. اگر سوسکی در محل زندگی خود مشاهده کردید، برای از بین بردن آن باید سریعتر اقدام کنید. راه های مختلفی وجود دارد که خودتان می توانید انجام دهید، اما بهترین راه همیشه سپردن کار به افراد حرفه ایی است.

کنترل سوسک آلمانی از طریق حشره کش های تخصصی

حشره کش های تخصصی می تواند کمک کند تا سوسک های پنهان شده در محل های مختلف خانه را حتی اگر در دیدرس نباشد، از بین ببرد. اگر در محل خانه، حیاط و یا حتی ماشین با سوسک ها مواجه شده اید، ما به شما کمک می کنیم تا از شر آن ها راحت شوید. این حشره کش ها به طور تخصصی و با مطالعه دقیق سوسک ها تولید شده اند و به راحتی موجب نابودی سوسک ها می شوند.

 

نظر خود را بنویسید

سفارش سم از طریق: